2009年5月12日

辣辣寿司边个食


系啊,我又有新花呈啊,DIY寿司,原来做寿司要得靓,并唔系咁容易架,刀法绝对要够准,睇我切得咁肉酸,哎。。再练下啦。。不过咧,原来整寿司成本好平架,一只鸡蛋,3只蟹肉棒,米饭(平时2个人的饭量),醋盐糖,3张紫菜,黄瓜才用了不到半条,就能做出3大条寿司卷,一条可以切5块,成盘才7元。。依家饱到啊。。

8 条评论:

lazy mum 说...

睇落都好唔错,几开胃下。哈哈哈。

Rebecca Kheng 说...

主要系中国D米是圆的,比较接近寿司米,口感不错,如果系大马D香米就唔得啦~

[SK] 说...

阿Becca姐你做親乜都離唔開你啲慳家本色喎!! 犀利犀利.. 不過真係要再多多練習整壽司囉, 呵呵~~ :p

Rebecca Kheng 说...

自己整,真系han好多架。。最衰没烘炉微波炉,我想学整埋蛋糕pizza。。

做寿司师果D傅唔系浪得虚名,真的要练返咁上下刀法。。我会俾心机既。。

tagnan 说...

做得几正喔!!
下次試下用利點既刀
刀面放點油或水
可能用好點
唔知得唔得
;p

[SK] 说...

壽司師傅要考牌架, 你以為Carrefour咁個個都可以咩?? 你嗱嗱聲去買個爐返嚟學整蛋糕啦..

Rebecca Kheng 说...

jusco果D好似都请日本师傅返来整喔。。carrefour唔通cheap D?哈。。

哎。。个厨房已经细到唔掂啦,迟D先算啦~~

Rebecca Kheng 说...

tagnan,都值得参考。。我下次会试试

Ray & Rebecca

Daisypath Anniversary tickers

搜索此博客