2009年8月4日

DIY 日历

没有上班的人,越需要日历,手机电脑没calendar咩?有有有,甚至连农历都有呢。。不过,对于一个表面上是个失业的财政部长,水电煤各种事务,日历简直就是必需品,mark down哪天抄表员来抄表,什么时候要缴费等等等。。 唉~做了很久。。好累的说!




6 条评论:

[SK] 说...

喂, 好靚喎呢個DIY日曆.. 不過老實講, 有幾幫得手, 同埋可以維持用佢幾耐呢??

lazy mum 说...

好料
每个月 还可以自行更换。。

还可以加埋月份,不过
月份一作就要12个。

summer 说...

这款日历做的很精致~:)应该花了不少时间吧~:)

Rebecca Kheng 说...

sk,有你赞靓就得喇~嘿嘿。。嗯,呢道唔似大马,过年就有好多日历送,我习惯要将日历挂向觉眼既地方,就方便好多啦,比如边日要做乜野,仲有几多日要做乜野等!最重要既系,环保咯。。我缝咗“魔术贴”(学生仔D白鞋痴带果种咧)可以每个月reset个日历,迷可以用到我老咯,系咪?

幼幼,不用做12个月,我做了魔术贴在里面,可以每个月reset日历,嘿~~

summer,嗯,不算很长时间,不过是我做过最费时的东西,哈!

lazy mum 说...

我说的是january , february..这个一作就要做12块

:p
我看得出冰雪聪明的你,当然已经作了魔术粘,每个月都可以自行更换。。

所以很赞

Rebecca Kheng 说...

幼幼。。哦。。月份?em..我也考虑过。。不过有点懒哦,哈哈~~

Ray & Rebecca

Daisypath Anniversary tickers

搜索此博客