2010年7月5日

一起变胖吧 芝士

这次终于做出满意的芝士食物了,成功之余,我们会不会很快就变成大肥佬和大肥婆?
芝士焗饭

roti canai用来做pizza皮都俾我捻到,直情系fit~~哈哈 (对白引用自《少林足球》)

香蕉Pizza原创人是我妈,味道真的很有新鲜感,酸酸甜甜!

4 条评论:

[SK] 说...

嘩, 芝士焗飯!! 好肥呀~~

個芝士roti canai, 其實呢度有啲mamak都已經有架喇, 不過係煎唔係焗囉.. 我其實對舊香蕉芝士roti canai頗有興趣~~ :p

Rebecca Kheng 说...

sk,我都系捻住用roti canai来代替piza皮咋,因为好费功夫啊整埋皮。我觉得呢个roti canai同大马既有D唔同,佢系千层既口感,好似蒲塔那种酥脆感咁架。咁下次你去mamak,特别order一份香蕉来试下,话唔定,能成为mamak新菜单喔!

lazy mum 说...

哈哈哈啊,
我试过用roti pita剖开当pizza皮,我们都是聪明的师奶嘛, 哈哈哈哈。

那个香蕉pizza,我吃过类似的,不过是甜的,它是加kaya (Domino pizza)

Rebecca Kheng 说...

yuyu,哇~系喔,其实印度野都几好发挥啊!roti pita你去mamak买啊?domino都有香蕉pizza?好特别喔,还放kaya~我只是铺上香蕉,少许蜜糖,还有cheese而已,不过香蕉本身都甜的,蜜糖其实可以不加,对就是甜,吃起来好像pie,哈哈

Ray & Rebecca

Daisypath Anniversary tickers

搜索此博客