2009年6月14日

我爱夏天

好想记录一下一年四季的天气,以作为下一年的参考
6月中,气温31℃~ 22℃,有点点接近大马的天气了
还不算太热不过走在街上会流汗,尤其是腋窝>_<"
在家要开冷气了。。舒服,喜欢洗澡出来吹着冷气上网
真是人生一大快感!

我爱夏天~真的!

13 条评论:

summer 说...

馬來西亞這裡一整年都是夏天,偶爾會有雨天、晴天~陰天:)哈哈~

Rebecca Kheng 说...

我最爱大马下雨后,阳光普照的天色!

Stacey 说...

我最爱不晒,不下雨。。
天阴阴的,还有凉风吹。。
爽。。。。:)

Rebecca Kheng 说...

这种天气好像在鬼片才有的

[SK] 说...

被汗水沾濕了的腋窩??!!
天啊!! 簡直就是抹殺了你天使般的美貌~~

Stacey 说...

哈哈,吾通KL有时都系个鬼城??
ghost city,几型喔。。哈哈哈。。

Rebecca Kheng 说...

sk,首先那句“抹殺了你天使般的美貌”是哪个广告的对白?喂。。夸咗D喔!

就算系靓女都腋窝流汗,都要の屎,都会撩鼻架!

stacey最近中意埋D变态野

Rebecca Kheng 说...

sk,首先那句“抹殺了你天使般的美貌”是哪个广告的对白?喂。。夸咗D喔!

就算系靓女都腋窝流汗,都要の屎,都会撩鼻架!

stacey最近中意埋D变态野

[SK] 说...

咁又係, 世上無完美的靚女, 劉X玲都會伸隻尾指去撩鼻屎, 李X欣都會鬧粗口鬧到面不改容..

Rebecca Kheng 说...

sk,乜呢两个靓女有做D咁既野咩?哈,咁我又无留意娱乐新闻喔。。系咯。。靓女都系人啧~~

waishi 说...

做么是31~22的?不是应该22~31的咩?

Rebecca Kheng 说...

姣婆C,好日唔来,一来就窒我。。
我中意写31~22啊!!

waishi 说...

人哋讲事实zek嘛,都唔钟意,我知,忠言系逆耳概!

Ray & Rebecca

Daisypath Anniversary tickers

搜索此博客