2009年11月21日

阿边个边个~多谢关心

多谢阿公阿婆姨妈姑姐阿叔阿伯舅母舅公阿边个边个仲有8八公八婆柯尿都弹唔到既无亲戚关系,我几时生仔,关你GLH事!?讲到好似好关心,其实系扮关心,要8卦,讲到好似你系我家婆咁,几时轮到你有资格讲野,总之我生唔生几时生,都关G你差事咩?

咁得闲唔去做下D善事?

4 条评论:

[SK] 说...

娘娘息怒啊, 要小心龍體啊~~
無謂為呢啲小人怒氣啦, 嗱嗱嗱, 發泄完就算喇~~ :)

Rebecca Kheng 说...

sk你唔知嘎啦,好激气既,又唔可以翻面woh。。帮我dok条好对白,顶到佢地口哑哑啦~

lazy mum 说...

他们现在逼我摆酒结婚 已经逼了几年
明年之后
我的命运就会和你一样的啦
好彩一年才见他们一次

Rebecca Kheng 说...

幼幼,人生是个恶性循环,长大,结婚,生小孩,孩子长大担心学坏,挨大孩子,婚姻开始动摇,可能老公会有外遇,身体衰老,担心孩子事业婚姻状况,向孩子逼婚,逼他们传宗接代,另一半先死去,剩下孤零零的老人,再啰嗦,身边的孩子都不想跟你住,最好不要一身病,不然活着真的在这个世上就是“献世”我呸呸呸。。。好恐怖的一生~~

Ray & Rebecca

Daisypath Anniversary tickers

搜索此博客