2009年7月14日

紫色可爱珠片胸针




之前不是说了能不能带来商机么?虽然不知道有没有销路。。可我已经踏出第一步了,试试呗!慢工出细货,可是我这是好几天才做出一只(惭愧ING),需要灵感嘛。。

以下是本店地址
http://shop58308743.taobao.com/

8 条评论:

[SK] 说...

我覺得唔夠搶, 應該加多啲珠片, 唔係嘅話邊有明星幫襯你啊?? :p

summer 说...

wow~加油哦~只要精心制作的,一定会有懂得欣赏的人:)

Rebecca Kheng 说...

SK,你呢个建议好似整衰我咁既?>_<

summer,我都希望是这样咯~

[SK] 说...

嘩, 駛唔駛咁快喺個title加多"珠片"兩個字啊?? 哈哈.. 唔好誤會, 我好中肯畀你意見啫.. 我係覺得應該有多少少bling bling feel咁囉..

lazy mum 说...

唔好加珠片啦。。
如果以后我想买你的东西,
马来西亚的订单你收唔收啊?

希望你越来越多创作
搞大它

你的问题我都还没有答,我有看到我的名字被tag了。

Rebecca Kheng 说...

一早收到sk同幼幼的意见,看来现在的男人比女人更加女人,SK话加多些 bling bling,幼幼说不要要加。呵呵!不过我都会接受!sk,我本来标题就有珠片2个字啦!我如果按你的要求加多D珠片,你系咪帮衬先?哈哈!

幼幼,哇,有你这句话我就觉得充满动力了!邮费会贵点咯!我需要了解下,要么如果我有回大马前你落订单,这样邮费就便宜啦!我会努力的!是咯你被tag了,有时间就回答啦(必然我很没面子咧~~~)嘿~

[SK] 说...

我都唔戴胸針嘅, 你可以話我唔明白女人囉其實, 哈哈哈哈!!

Rebecca Kheng 说...

你唔系自称摩登靓仔咩?戴胸针都几衬架!

Ray & Rebecca

Daisypath Anniversary tickers

搜索此博客